Informatie klachtenafhandeling

Indien je een klacht hebt over de afhandeling van je bestelling, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk per e-mail op info@canvas-fotokunst.nl of via het contactformulier op onze website te melden. Wij vragen je hierbij het ordernummer te vermelden, zodat wij de gegevens van je bestelling kunnen opzoeken.

Wij zullen je uiterlijk binnen 14 dagen per e-mail laten weten hoe wij jouw klacht zullen afhandelen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, geven wij binnen een termijn van 14 dagen per e-mail een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van Canvas Fotokunst kan (indien de kwestie niet opgelost is door Canvas Fotokunst) worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk. De klacht wordt dan zowel naar Canvas Fotokunst als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. 

Tevens is het mogelijk een klacht voor te leggen aan de geschillencommissie via het ODR platform

© 2009 - 2017 Canvas Fotokunst | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel