Informatie klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@canvas-fotokunst.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze website.  Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

SPECIALIST IN DRIE-LUIKEN

          

 GESPECIALISEERD IN    3-LUIKEN 

   NIEUW NIEUW 

BAKLIJSTEN

Laat uw canvasdoek nu inlijsten in een zgn. baklijst!

Geeft extra diepgang en staat nog luxer...

mail naar           info@canvas-fotokunst     voor prijzen op maat.

 

maatwerk

MAATWERK

Ook printen wij op acrylglas, tuindoek, fotobehang, aluminium, dibond en diverse soorten hout!

Mail ons voor uw wensen en wij doen ons uiterste best om deze te vervullen.

 

populaire canvas schilderijen
© 2009 - 2021 Canvas Fotokunst | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel